Saturday, October 31, 2009

opps!


なんか、かなり長い間書かなかった気が・・・(笑) こっちに書いても、誰も見てくれないので書く気がしなかったんだけど、たまには、いいかなぁと思って書いてみます!


今日は、10月31日ハロウィーンです!ということで、あとから、友達とトリック・オア・トリーティングに行く予定です!ちびはアンパンマンになります!


早速お菓子もらいの練習か、今朝から、私のところにレーズンをねだりに来ます!(笑)ちびの今一番のお気に入りのお菓子です!


Well...

I haven't written for LONG time...

cuz I was wondering if anybody was even reading it! but I have some time...so I guess it would be a good time to start again.


Its Oct. 31st! Halloween Day!!!! ;-) Spooky!


We are going to trick-or-treating around 5 with my friend! I'm very excited about that!

Michael will be a Japanese cartoon hero, Anpanman!


He's been practicing his trick-or-treating since this morning. He came up me for some raisins which were his favorite treats lately ;-)


I hope you all have a spooky day! ;-)


No comments: